موارد استفاده از چراغ گردان و کمربند ایمنی
نوشته شده توسط : unexer

همه ما با چراغ گردان آشنایی کامل داشته و معمولا آن ها را در ماشین های پلیس، آمبولانس و سایر خودرو های خدماتی دیده ایم. چراغ هایی که برای هشدار دادن و آگاه کردن عموم مردم بر روی ماشین های پلیس، آمبولانس، آتش نشانی و از دست وسایل حمل و نقل برای اخطار دادن نصب می شوند. از این آژیرهای خطر برای هشدار دادن به افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

اما شاید اسم کمربند ایمنی یا Safety Harness کمتر به گوشتان خورده باشد. کمربند ایمنی نوعی  لوازم  ایمنی می باشد که در زمان کار در ارتفاع برای حفظ امنیت جانی افراد در زمان سقوط از ارتفاع استفاده می کنیم. این وسیله با یک طناب و قلاب که لنیارد گفته می شود به نقطه ای ثابت متصل می شود. این وسیله ایمنی از اهمیت بالایی قرار داد زیرا ممکن از اگر از آن استفاده نشود یا اینکه کمربند ایمنی استاندارد نباشد، منجر به مرگ یه شخص شود.

 در این مقاله از فروشگاه اینترنتی یونکس قصد دارد شما را با موارد استفاده از  انواع چراغ گردان و همچنین کمربند ایمنی آشنا کنیم؛ پس اگر جزء کسانی هستید که به امنیت خود و اطرافیانتان اهمیت می دهید با ما همراه باشید.

چراغ گردان

چراغ گردان

روشنایی اضطراری وسیله نقلیه یک یا چند چراغ هشدار بصری است که برای استفاده در مواقعی که راننده می خواهد فوریت سفر خود را به سایر کاربران جاده منتقل کند ، برای ارائه هشدار اضافی در مورد خطر هنگام ایستادن یا در مورد اجرای قانون به عنوان وسیله ای برای علامت دادن به راننده دیگر برای توقف برای تعامل با یک افسر. این چراغ ها ممکن است .

چراغ های اضطراری اختصاصی مانند یک چراغ راهنما یا یک میله نور باشند ، یا ممکن است نور ثابت اصلاح شده مانند یک کلاه گیس یا چراغ مخفی باشد و به هر روشنایی استاندارد دیگری مانند چراغ های خطر اضافی در ماشین اضافه می شود. . غالباً ، به منظور افزایش کارایی ، از آنها همراه با آژیر (یا بعضاً آژیر) استفاده می شود.

در بسیاری از حوزه های قضایی ، استفاده از این چراغ ها می تواند اختیارات قانونی خاصی را برای کاربر فراهم کند و ممکن است الزاماتی را برای سایر کاربران جاده ای ایجاد کند که رفتار متفاوتی داشته باشند ، مانند مجبور کردن آنها به کنار جاده و تسلیم حق تقدم ، بنابراین وسیله نقلیه اضطراری ممکن است بدون هیچ مانعی ادامه یابد. قوانین مربوط به و استفاده از این چراغ ها در حوزه های قضایی بسیار متفاوت است.

در برخی مناطق ممکن است استفاده از چراغ های مشابه به وسایل نقلیه غیر اضطراری (به عنوان مثال اتوبوس های مدرسه) و وسایل نقلیه نیمه اضطراری (به عنوان مثال کامیون های یدک کش) مجاز باشد. این چراغ های غیر اضطراری و نیمه اضطراری نیز در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. تحقیق در مورد سودمندی و خطرات احتمالی این چراغ ها نیز ارائه شده است.

کمربند ایمنی

کمربند ایمنی

مجموعه امداد و نجات ایران فعال در زمینه کار در ارتفاع و تجهیزات امداد و نجات می باشد. کمربند ایمنی یکی از محصولات مهم می باشد که در زمینه کار درارتفاع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کمربند ها بر اساس نیاز و مکان مورد استفاده متفاوت بوده و از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. بالا رفتن از یک سازه یا یک ساختمان گرفته تا دکل های مخابراتی همه دارای ارتفاعات زیادی هستند که کمربند ایمنی خاص را به خود اختصاص داده اند. این مجموعه بر اساس تجارب در زمینه فروش و همچنین گذارندن دوره های حرفه ای توانسته است مشاور خوبی برای خریداران این محصول باشد. انجام پروژه های عملی جهت نصب و راه اندازی به ما این تجربه را داده است تا بتوانیم در مکان های مختلف از کمربند مورد اطمینان استفاده شود.

کمربند ایمنی کار در ارتفاع

ایمنی استفاده در زمان کار بسیار مهم است . رعایت نکات ایمنی در گرو استفاده از تجهیزات مورد نیاز می باشد. کمربند ایمنی کار در ارتفاع یکی از تجهیزاتی است که در این قسمت معرفی نموده ایم و قادر به فروش آن و مشاوره می باشیم.

برای سعود کردن از هر ارتفاع و جلوگیری از سقوط ناگهانی ، شخص باید بتواند در زمان بالا رفتن خود را به نقاطی متصل نماید تا حفظ ایمنی را داشته باشد. هارنس ابزاریست که با به تن کردن می توان خود را به سایر تجهیزات مرتبط متصل نمود تا در نقاط مختلف متصل گردد.

انواع کمربند ایمنی

  • کمربند ایمنی اداره برق
  • کمربند ایمنی پالایشگاه
  • هارنس فول بادی فست کرولدار
  • هارنس فول بادی فست FULL BODY FAST
  • هارنس فول بادی FULL BODY
  • هارنس جکت فست JACKET FAST 4-D-A
  • هارنس جکت فست

جمع بندی

ما در این مقاله از وب سایت فروشگاهی یونکس شما را با چراغ گردان و انواع کمربند ایمنی آشنا کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع وسایل ایمنی و امنیتی می توانید به وب سایت یونکس مراجعه کنید. یونکس با نازل ترین قیمت ها آماده خدمت رسانی به شما است.





:: برچسب‌ها: چراغ گردان , انواع کمربند ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: